Klachtenregeling

We hopen dat u onze trainingen en workshops naar volle tevredenheid hebt gevolgd.

Indien u feedback heeft en /of een klacht dan horen wij dit graag van u. U kunt uw feedback / klacht indienen via email, het contactformulier op deze website of schriftelijk.

U kunt uw brief ook sturen aan What’s your Challenge BV. ter er attentie van Chantal Poiesz, Peerenboom 7, 4273 LH, Hank.

Klachten worden vertrouwelijk behandeld.

U ontvangt binnen 48 uur een reactie na ontvangst van uw feedback / klacht en binnen 14 dagen een gepaste oplossing.

Mochten we samen niet tot een oplossing van de klacht komen dan verwijs ik u door naar mijn onafhankelijke derde; de Ethische code van Phoenix opleidingen. Deze procedure en contactinformatie kunt u hier vinden.

Het oordeel van Phoenix is voor beide partijen bindend; en eventuele consequenties worden door What’s your Challenge BV. snel afgehandeld.

Afgehandelde klachten worden voor een termijn van 1 jaar bewaard in een beveiligd document van What’s your Challenge BV.